mvh borde gå och lägga mig

godkväll mannar! eftersom klockan är mycket och jag ska gå upp tidigt imorgon så tänkte jag göra ett långt inlägg med bilder från min mobil som jag lagt över till datorn (dock bara utvalda guldklimpar=dom lökigaste) för att uppnå maximal trötthet imorgon:) yä det låter moget och rimligt lets do it!
 
gladaste/färskaste/lökigaste/lyckligaste 19 åringen och vackra sagolandet i Bmoran.
katten utan namn :'( han var dock rätt fin där (ska försöka tänka på det när han kommer släpandes på nästa rätta) 
såhär mäktigt ser huset ut på vintern genom fisheye lite upp och ner. coool jao 
bästa sparkarvädret vintern 2014, vill du ha några magmunkar till det eller var det bra så?
forever (foreverlyn) tintin och kapten haddock (<3) samt min knasigaste springrunda i år.
fin poesi på självaste stjärte-dan samt osocialste fisen (skojja dejtade henne flertalet gånger på donken)
skolmat som är för spännande för min smak och en lycklig en efter ett lyckat springtest :')
FUCK you till UMÄ busseN som far fem min för tidigt så man måste ta bilN så man hinner ikapp den så man kan köra om den och räcka fuck you! DARTH håller med.
ett stycke saft/kak kalas, ett stycke demon som tagit över lovisas kropp, ett stycke alvöra och ett stycke fight med saxen (ingen vann)
EU:s kanske lökigaste bild MVH ostkroks hud. KRÖK #brölfull jaoooo tagga turkey
 
men bilden som jag är mest stolt över att jag fångat under hela min Iphone karriär är utan tvekan:
 
finns inga ord på det här jävla språket som kan ge denna bilden rättvisa. blir tårögd vid tanken att jag fångade denna skapelse. ah emilia du äro det fagraste<3
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emilia

Tack att du förevigade ögonblicket<3

2014-05-13 @ 23:36:44
Postat av: Celleroyal

Alltså sistbilden<3

2014-05-14 @ 06:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0