kommer aldrig härifrån, stanna hos mig!

hej åh hååå! har aldrig haft så mkt att göra hela tiden! skola, utflytt, skjutsa föräldrar och syrran överallt, handla, jobb här och där samtidigt som jag försöker ha ett socialt liv (vill ju mest bara hänga med alla underbara brudar som finns i min omgivning och hänga i birjerstugan när det blir klart), men mest måste jag göra bort skolan. ska bli så fruktansvärt skönt när jag kan bocka av allt och bara ha studentresan i sikte. som förövrigt det bara är 10 dagar kvar till (hela världens glädje samlad i mig). tänkte att jag ska ha lite visning i birjer sen när jag fixat klart där och göra ett inlägg med tusen bilder från turkiet sen när jag kommer hem från turkiet för att kompensera den absoluta ekot som vilat över bloggen aldelens för länge! nu har du lovat det klara! tänkte ju också nämna att jag vunnit en toffifee låda med typ tusen godis i. lol "ska försöka va nyttig fram till turkiet" kan ju slänga sig i väggen! fettbomb here I come *gör kanonkula i poolen*. nä men vi hörs grabbar!
min bästa fångst <3 

Kommentarer
Postat av: Moa Kussen från STOR stan

Fina du!!

Jag måste komma å kolla på birjestugan i sommar :D

Man blir så glad av att läsa din blogg. Glöm inte bort att du är grym.

2014-05-07 @ 10:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0