hela livet var ett disco

hej hallå! min vardag rullar på så jag knappt hinner andas/tänka eller sova! är kronisk bakis och 24/7 brölfull, lever livet alltså med andra ord! idag har jag dock bara sladdat fyrhjuling med alfred och ikväll filmys med bröligast klassen! men först blir det både ny färg i mitt hår och en annan längd på mitt fagra svall! och imorn ska jag och löka på kryllet och typ gå in i väggen...närå ska vara levande även i slutet av arbetspasset. annars då? jo studentveckan och burträskbingon är igång vilket bland annat innebär, frulle på max,  käka mask, mycket frensch, glassgubbe, krök 24/7, spöa idrottsklass i brönboll, fira olle, vattenkrig, betygsnack och annat sköj. nä men mannar nu ska jag trycka grillat. peace out!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0