vill så gärna ge dig evig lycka

 men hallå det var länge sen! en student har jag hunnit med sen sisst och de va fan as kul och as sorgligt och va as jobbigt att veta om man skulle va glad eller va ledsen. var mest glad och allt va kul. men när jag tänker efter såhär långt efter kan jag se hur jobbigt de var.fan. vad jag kommer sakna dessa människor som jag träffat dagligen i tre år. som på ett sett är min familj. som jag växt ihop med. åh. allt har gått så himla fort också. spesiellt nu i slutet. man har knappt fattat att de börjat innan det var slut. skulle vilja citera finaste ewelajn här "Bygger minnen som går så fort att jag hinner glömma bort dom innan de har fastnat i hjärnan." försöker rista in mina sissta minnen medan de fortfarande cirkulerar i min hjärna. ska framkalla tusentals bilder som betyder minnen som jag inte får glömma. dom ska jag tapetsera lite överallt så jag aldrig glömmer.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0