årsresume

alltså vad hände med texten. aja läs och njut!

Januari

hade vi fan aldrig internet hemma eller en lur som ringde för den delen. I Vildmarken prioriteras inte wifi högst!

fyllde jag 18 och firade detta med att spy i en hink cirka två dar!

Hade 18års fest när jag tyckte att de räckte me magsjukan! Var fan jäkla kul fest också. Förbannat kul alltid när jag häng me mina guldklimpar!

Försökte växa ut min farbannade lugg som jag ångarde 1 vecka efter själva klippet av den.

Lärde mig av instumental musik är fan niceigat (ja de ordet finns)

amanda tog körkort och jag var mer stolt och taggad än henne.

Var hemma fru med mamanda för tredje gången (vi hade fan en framtid)

va skit arg på människor och träffade en söt tant som var trevlig och mitt bittra försvann

for på Kristian antilla konsert vilket va sjukt najje!

Hängde på LP affärer och köpte mig en och anann lp och cd!

Februari

jag och cellan fick för oss att se skräckis på bio. Gör jag aldrig om. Cellan kanske gör om det men inte med mej som sällskap och jag förstår 100%!

hade lite bloppis på bloggen som gick finfint!

Lite reseplanerande blev de med!

Började med de här att gå ut till bubblan i graaget och längta tills vi skulle ut på vägarna.

Klarade körkortet, fan vilken frihet lätt besta jag gjort detta år! Firade detta me lyxshake me fisarna och med att köra typ alla dar i rad!

Gjorde en film jag faktiskt är stolt över "vatten filmen" och höhöhö behind the scense filmen.

På alla hjärtans dag hade atorp satt up rosa hjärtan ÖVERALLT och jag hatade på dom och alla fina par! Jag celle och ewe struntade i äckelpäckelkärlek och käkade så mycke att vi kunde göra magmunkar.

Började simma och gymma när jag faktiskt tillslut kunde upfatta att körkort plugget var över. Halleluhja

gjorde en dokumentär om våldtäckt. Fyfan gör aldrig om!

Mars

jag och celle gjorde film åt aha vilket va ganska sköj!

Åt tre lyxschake på tre dar!

Åkte slalom med cellan och körde hem i snöstorm.

Besökte fjällen med familjen och mamanda. Pappa drog me sig ett flack öl och lärde mig dricka.

Vi bockade resa till turkiet minsann!

Ewelyn fyllde 18 och äntligen började badkarskröken.

Fixade finaste inspelnings miljön på median.

Va på krogen för första gången vilket va sådär.

Fick mitt längsta hår som jag haft hittils typ!

Bjöd hem fisar som bastade hos mig och var allmänt bäst!

Körde people hit och dit på fester och tjänade en slant som jag senare tankade för.

April

for och hämtade cellan som följe min familj till sorsele för skidåkning och mys. Vi hade fan riktigt bra och jag läste kind regards som ett namnXD

ewelyn krossade en bilruta på skroten för median syfte.

Kom hem från ett krök och möttes av instängd surströmmingslukt i mitt rum.

Hade massa arbeten som jag var dålig på att göra klart.

For till ume me nåra brudar vilket va najs! Vi hittade för övrigt en snubbe med mäktigaste moustachen.

Jag ut till bubblan med jämna mellanrum.

Jag och eve skämtade om oss själva i bussen.

Blev endel på häng på vitberget, i bastu, roadtrips till burran m.m.

Gjorde den fantastiska headern som jag har änuu idag!

Hängde me bubblan i garaget och fixade lite me han.

Kännde mig sämst i världen när jag ljög för två fina vänner. Usch ljuga leder bara till ont blä.

Maj

skaffade en egen tumblr med endast svartvita bilder och djupa texter.

Tog ut bubblan och tiden spenderades mest och alltid i den med olika sällskap.

Pluggade matte i solen med cellan och Olle för att matte nationella skulle vi fan klara.

La ut mycket pengar på bubblan och vi ordnade om resan till turkiet.

Klättrade lite på tak i burträsk.

Var less på att aldrig något hände.

Blev häng i parken när vi försökte få i oss så mycke sol möjligt. Sen revs parken.

Sprang mycket och mådda allmänt bäst.

Tog första doppet för i år i burträsk där jag hängde med moa och massa okända människor.

Alla skoluppgifter blev avbockade och alla matte och hade alltså räknat mitt sissta tal och skrivit den sissta pruttinlämmningsuppgiften i engelska for forever.

Besökte finland och alko med sofia, eve och sebbe där vi fick oss en rejäl fångst.

Sög in alla sol och fick en nyans mörkare färg på kroppen.

Juni

skolavlutningen närmade sig och jag bjöd hem fina brudar på grillat, skjutsade amanda och en glassgubbe lite överallt.

Skjutsade ett fint par till balen (fast bubblan var finare).

Gick ut skolan i klänning och bjuden på heligt vatten på partybryggan.

Renade min karma genom att skjutsa hem en snubbe som haltade längs vägen.

Celleste och Olivia fyllde 18 och hållde i krök och jag spillde mest bara dooleys.

Började mina 8 arbetsveckor på kyrkogården och blev bästis med deras elbil.

Blev bjuden på jordgubbar och ovispad grädde av evelyn

ville inte kliva upp och börja arbeta.

Saknade lovisa som fått för sig att inte spendera något sommarlov i skellefteå.

Juli

började se bubblor vars en jag höll hus.

Saknade alla mina fina kompisar som jag aldrig träffade nästan på grund av jobb och sånt.

Gjorde en av mina värsta misstag någonsin.

Mina kusar från stockholm hälsade på norrland och visade moa vilket dött uteliv vi har här.

Flyttade ut till birjerstugan (20m från vårt hus) och ritade och filosoferade mest.

Besökte trästocks och hängde med Johnossi.

Började få lön<3 och såg känn ingen sorg med cellan. Usch va fin.

Blev bjuden till ollans stuga där de bjöds på sol, pool och snack.

Sen bjöd jag hem resegänget på taco och badtur.

Augusti

min närvaro ekade tomt på kyrkogården och jag tog vara på sissta av sommarlovet genom ett besök till sundsvall med celleste där vi fick uppleva en av mina bästa konserer!! håkan is the shit helt klart!

Höll i myskrök i birjer och flöt i älven men gummibåtar.

Vi satte oss sju tjejer i ett plan mot turkiet och hade så fett me najs. (Orkar inte skriva mer om detta tror jag skrivit ett inlägg om det som ni får leta upp isf)

September

skolan började om på riktigt och äntligen va bästa lovisa tillbaka.

Blev sjuk.

Blev frisk.

Lyxschake på vitberget, byte av hårfärg och häng med brudar. Mest glad hela tidn.

Jag och syrran agerade kattvakter och blev fan tjocka på mormors mat.

Festade gjorde jag med.

Oktober

Bjöd hem tjejor på kladdkaka och visste inte riktigt vad och hur jag skulle göra.

Besökte byske och kännde mig mest förvirrad.

Kännde mej fattigast av alla när alla mina byxor fick hål i sig.

Jag lämnade fan CV överjävla allt.

Ställde in min ögonsten bubblan jaa gråter än idag.

Besökte umeå med mina finaste, lovisa ramlade i godishuset och jag såg ut som en häst på insta.

Amanda fyllde 19 och av mig fick hon en trasa och två tallrikar.

November

Jag och cellan var partners in crime på hallowen men vi fan inte dom enda.

Pappa tog tummen ur och bokade tatueringstid till oss både.märkta med sträckoder livet ut. Är cpnöjd.

Äntligen fyllde lovisa 18 vilket firades med tre rätters och utgång. Va jäkla kul.

Ville (vill fortfarande) till norge och fjällen och bara va och leva.

Va på premiär av cathing fire och käka riesen (just give me a riesen).

Myste mycke på mitt rum med min jordglobslampa.

December

ville spy ångest på alla högskole böcker som kom i brevlådan.

Gick mycket i skogen och körde bil i snöstorm.

Hatade på skolarbeten.

Va på sagan omringen maraton följt av premiär vilket va en av de bästa jag sett. Jag och moa käka kladdkaka som tjockisarna vi äro.

Lyssnade på när alven sjöng solo i kyrkan och jag och pappa typ dog av stolthet.

Hade julmys me klassbrudar. Va jäkla mysit me sjömansmöss, jazzusi, julklappslek och papparkaka m.m.

Köpte klart julklaprara.

Tog ut min stackars sjukling lovisa på buremål.

Hade juridi uppgift som jag somnade ifrån jävla jämt.

Fick de finaste julklaparna av amanda i form av drömfångare och klocka. Fick ju lite annat också men inget som slår dessa!

Gick ut på juldagen och hade så jäkla kul och blev bjuden på mozzarela sticks hihi.

 


Kommentarer
Postat av: Simon Hedström 18 år(skrivet av celeste med hans egna ord)

Jag är besviken på dig. Du lämnar mig på nyårs och utlämnar mig från din årsresume. Skam. Djupt besviken.

2014-01-04 @ 23:59:10
Postat av: Simon (riktiga)

Det är inte mina ord men jag kan hålla med.

2014-01-05 @ 00:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0