this town kills you when you are young

Mina dagar består av filmning av projektarbete, skolarbete (som jag för ovanlighetens skull väntar med till sissta dagen, nån gång ska ju va den försa!), får inbjudan till bastu, mke häng på badhus och gym, festar nykter och grattar simon, skrattar mycket åt en älg jag försöker skapa på ritplatta, lovisa vinner biobiljetter och googlar olämpligt, jag käkar semlor och tror att jag har koll på datum, föröker hitta lokal med kaj men det är svårt att ta ur tummen när hela armen sitter fast, tar PN på 2 timmar, mamma gör egen cheddarost-sås (<3), pappa köper samma mössa som en sju åring och att jag skriver blogginlägg när jag borde sova och att det nu låter som en storm mot mitt tak (ska aldrig sova inatt bara lyssna). lyssna och drömma mig bort till ett berg där jag ska stå och titta ut på utsikt som aldrig förr. bara leva och va och aldrig flytta på mig. stanna kvar där för evigt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0