vad vill du men kområå?

snön har äntligen skapat sagolandet som jag blir kär i varje år och jag vill ut i skogen och andas in den i mina lungor. nu kan julen få anlända. är nyligen hemkommen från huvudstaden där jag har åkt tunnebana, tåg, buss, shoppat, myst i gammla stan, gått på fotografiska och bäst på länge fått hänga med mina kussar som är alldelens för sällan. har varit så kul och skönt att få vara ledig i fem dar i rad kom typ inte ihåg senast och att få hänga med mina kussar åh alltså riktigt bra. och igår hängde jag ewster och lofisen (bara det var sjukt länge sedan) för att få hänga lite krunegård. vi hängde typ rätt bra presis vid scenen och blev klämmda och visslade i örat men sjukt värt när mackan sjunger dom låtarna som man alltid har haft närmast hjärtepumpen och man får ta han lite hastiskt i handen. åh det var magiskt. och nu för att få ännu mer julkänsla ska jag till min mamanda och byta julklappar med hon bea och astrid samt bli bjuden på plankstek. inte fy skam. nästa inlägg blir årsresume som kan bli det längsta och lökigaste inlägget någonsin. vi hörs gubbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0