ska du verkligen skjuta ner månen med den där?

hej hallå! nu väntar bara en vecka på kyrkogården och sen blir det några dagar att bara andas på sen lökar jag vidare på krysset! igår fick vi ju besöka patrulrix på arbetstid och käka krabbelurer MMmmM, for senad hem för att springa, käka chokladbollsmeten och titta på starwars som jag längtat efter hela veckan när telefon ringer och helt plötsligt får jag besök av tre äldre damer som tittat på tv på högsta volym "Nu får du skruva upp volymen så jag hör! och tyst nu Agda" eftersom deras tv inte funkade (obs mina grannar). en av mina mest oväntade fredag men det var oerhört trevligt! tanter<3 men nu ska jag ta tag i mig själv och klä bubblan i nytt fejk läder och sedan bär det av till ljusvattnet på trevligt häng, grill och bad weej heej.

blev denna favorit med alven och chokladsmeten istället inte så pjåkigt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0