line of fire

OCH så var nästan lovet slut (mitt sissta lov wtf!?!?). jag har hunnit med min sämsta/hemskaste fjällresa (orkar ej skriva om detta), har börjat fixa och trixa i birjer (mest hela tiden alla dagar), fyndat tapeter, nästan filmat in hela min induviduella film som jag tror blir helt ok! typ mitt mest produktiva lov! har ju hängt med mina fisar också men de är ju en självklarhet! har hunnit jobba en snabbis också på krysset och sommarjobb är kirrat. allt börjar ta sig, bara lite små skolarbeten kvar sen så går jag ut :'( uhhh
 
(och eftersom blogg.se inte vill ladda upp en fin bild som jag tagit i birjer så få det bli ett bild löst inlägg, tack och adjö)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0