awey from me

I veckan har jag håvat vuxenpoäng som aldrig förr, ända jag kan tänka som kunde bringa ännu fler är väll att lära mig klunka kaffe och införskaffa mig en såndär man och volvo (ho am I kidding bubbla 4ever<3) jag har jobbat 7 av 7dagar i veckan samtidigt som jag gått skola, jag har planerat utflytt och lite inrednings fix, varit ansvarig dotter och hämtat onykter far och städat en lördag kväll! men för att inte göra er allt för förvirrade i denna ansvarsfulla arbetare så kan jag utala mig om att jag har nytt personbästa: slukat burgare till middag fem dar denna vecka! ooyäh! avslutade hela dieten med en lyxshake! #beach2014 ahmen nu ska jag sova mannar! i veckan väntar NP, religionPROV, prejektsarbetes rapports skrivande och samhälls inlämning :') jag överlever (JAG HAR STYRKAN)
 

Kommentarer
Postat av: Eveherheh

Alltså detta inlägg hade fan allt :')

2014-04-07 @ 15:52:00
Postat av: JLO MED TYP TIO TÅRAR

Klara du är min bästa idol och bästa vän :') (vet inte varför jag skriver detta lol, insåg bara hur mycket jag kommer sakna att se ditt flottiga ansikte varje dag) ((tänk liksom att hon jag satte mig en bänk ifrån på NK-lektionen skulle visa sig vara så fantastisk :'))(((NÄE NU BLIR JAG LEDSEN OCH AVSLUTAR HÄR))).

2014-04-07 @ 16:23:30
URL: http://Estarsolo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0