heartbeats

går mest omkring och letar speglar här hemma som jag kan spegla min nacka med så även jag kan få skymta skönheten (min tattueriiiing<3<3). den har nu börjat klia och jag försöker få bort tejp resterna runt, de är starkt hatade eftersom de är så jäkulst fult och fastnar i allt. men oj så nöjd man kan vara. går inte beskriva. blir positivt överasskad varje gång jag ser min sträckkod. nog om det (nej det går inte att få nog). min finaste fisa fyllde ju äntligen köpaegetsnus-myndig igår vilket vi firade med goaste barnpizza och trerätters med utgång på fredag. denna trerätters har jag gått och filosoferat/längtat efter i dryga två veckor nu tror jag. så nu är äntligen dagen nära när jag ska förtära goo mat som aldrig förr. 
 
fyfan vad jag saknar/längtar efter detta!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0