jag vet vad den sista jag älskar kommer heta

och så blev det tio minuter innan julafton. har knappt hunnit förstå att december är månaden jag lever i. men julklappar är kirrat och klart. jag och min finaste mamanda bytte klappar idag och jag känner att fan det kvittar vad jag får för klappar resten av julen för jag har redan fått det finaste. en lp skiva som är ompysslad till en drömfångare men det bästa är att på skivan står det "en vän du kan väcka mitt i natten". är inte det finaste på riktigt! har redan satt upp den på hedersplatsen i mitt rum. sen fickjag en jätte fin klocka också som om inte den där jäkla drömfångarn va nog. av mig fick hon iallafall ett kakfat som jag har konstruerat själv. köpt fina gammla rosa rosiga tallrikar som jag sen har gjort ett trevåningsfat med som är helt fylld me kakor! dehär med att byta julklappar och ha jullov kan va det bästa.
 
lägger in en bild på mig och lovisan som dricker varmchoklad bara för att jag bestämmer det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0