sommarlovetärsluts-ångest

nu har alltså 10 veckor gått. mina absolut sissta sommarlovsveckor. nästa år väntar jobb-ochvadfanskajaggöramedmittliv-ångest. ett år kvar av trygghet. det är allt och det känns nästan bara sorgligt. vill inte bli vuxen och måsta besluta en massa viktiga saker. vill ha min skola att gå till. eller jobb om jag nu trivs. nog om söndagsdepp ska försöka sammanfatta mitt sissta sommarlov någonsin.
 
 
det hela började med storkalas för ollan och cellan som båda fyllt vuxen.
jag va fin i fläta.
började jobba på kyrkan direkt och blev bästa kompis med melek (elbilen)
evelyn och celeste blev med körkort vilket vi firade med mycket bilkörning.
de blev midsommar och jag bjöd celleste på fin middag me bukett sedan körde vi fulla folk.
 
 
jag fortsatte jobba och fick göra fina blomster dekorationer.
fick fin brottarrygsbränna.
beskådade tröjan från himlen (fridas).
blev bjuden på gubbar och ovispad grädde.
nakenbad hände också ett antal gånger.
min kusin från storstan (stockholm) kom hit och jag visade henne skelleftes alla sevärdheter (lol finns ingaXD)
filosoferade mkt i birjerstugan.
bjöd jobbarkompisarna på kaka som mamma gjort.
beskådade några solnedgångar gjorde jag också.
 
 
jobbet tog slut och en roadtrip till sundsvall började.
håkan ville träffas så vi ordnade en date.
det var obeskrivligt. asdfgjkl #CPGLAD
jag och amanda va duktiga och cyklade 3 mil för glass.
styrde upp myskrök i birjerstugan några gånger.
pool häng hoss ollan.
 
 
jag blev rastlös och började rita och dra bort ogräs hemma istället.
hade kina schaks turnering (ingenvann)
flöt lite i älven.
sprang en fucking mil. STOLTAST
blev ägare av jordens ballaste lampa. tack amanda!
försökte va fin. lyckades sådär.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Finaste ugglan juuuuu!

2013-08-19 @ 19:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0