det som inte dödar mej blir jag starkare av

komm just hem från skolan. brukar vara jätte hungrig när jag just kommit hem men inte det! är typ över mätt. åt väl för mycket palt haha. hade lite undervisning hur man äter palt på bästa sätt idag på lunchen. annars så har väl dagen varit bra. såg film på naturkunskapen och hahah dom hade filmat på olika "landskap" som jag fick till att det såg ut som glass, choklad m.m asså jag borde nog tänka mindre på mat märker jag:$ aja hade prov i svenska om referat idag och det kändes bra. och ikväll ska jag se wall e hihi har aldrig sett den men den såg så bra ut så!!


MUMS♥


Kommentarer
Postat av: jenny

ahahah jag veeeet!!!

2011-11-23 @ 16:58:52
URL: http://jennyskoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0