vi flyger genom rymden tills stjärnorna tar slut

Yes Im back from the Big city London, tappade bara bort mig några enstaka gånger inne på primark och lokalsinnet svek mig från och till men jag hittade iallafall hem och jag är nöjd med den prestationen. på en vecka i london hann vi med för många besök inne på primark, otaligt många burgare allt från mac dikidido till five guys, samla ihop åtta onyktra skellefte brudar på ett dansgolv, besöka natural history museum med hajkvinnan som guide, gå upp och ner sju våningar på cellans jobb Hamleys som jag förstår att hon har kärat ner sig i, alltså alla grejer alla glada barn, är det möjligt att ha en dålig dag på ett sånt ställe? jag och eve han kuta som aldrig förr upp och ner för londons gator, ibland med taggande musik som spelades innifrån en bar för att tillslut se Emelie och Selina stå uppklädda utanför lejonkungen musikalen. röda om kinderna, små lökiga och flåsiga satte vi oss långt upp i musikal teatern och häpnades över hur bra den faktiskt var. efteråt bestämde vi oss för att leta rätt på en liten krog och ta en öl eller två. vi gick och gick och tillslut ser vi en fin upplyst bro och bestämmer oss för att gå dit och titta på utsikten. plötsligt ser vi upplysta big ben och london eye, fyra förvirrade tjejer som blev nöjda att vi inte hittade nån krog istället för detta. det va magiskt. något som också var magiskt var ju harrypotter utställningen. har ej återhämtat mig ännu. allt var så bra gjort, så många grejer som fanns från filmerna och så fina miljöer. kan sammanfatta alltsammans utan att avslöja för mycket att det va bland det häftigaste jag har fått se, är ett större HP fan än någonsin och att butterbeer va gott, drack två och en halv utan problem. men bästa med hela resan var att få hänga vi fyra som vi gjorde förr, som att det inte alls nästan var ett halv års sen vi sisst sågs. varför vi är så bäst är för att vi skapar organiserade bajsköer högt på bussen, vi skyller fisar på varandra, vi är alla lika Hp nördiga allihop vilket resulterade i fem timmars besök på Hp världen, vi väljer att ta pizza med ostfyllda kanter fast det är mycket dyrare, vi diskuterar vad alla skulle vara för frukt och paxar olika barnnamn så inte det ska bli lika. men mest är ni bäst för att jag är mest mig själv när jag är med er och för att ni är mina klippor.
 
föressten den här tjejen som har bosatt sig i london, hon är ju ba underbar och rätt så magisk hon också. så pass magisk att hon delar samma namn som instrummenetet som spelar "Dum Dum Dum dum dum dum Dum Dum" i Harry potter introt och om inte det är ett bevis på hur magisk och mäktig hon är ska jag smygprutta er i hjärnan. 
 
 
 
 
 
 
 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0