tusen bitar

Det här med att livet är ett tomt papper som man kan fylla med text med vilket typsnitt och färg man vill, det är svårt. jag kan skriva en spännande äventyrs historia med resor, oväntade möten och med hastiga beslut. jag kan också skriva en jätte bra uppsats utan stavfel som inehåller utbildning som leder till ett bra arbete som ger mig en trygg framtid. eller så kan jag skriva en storslagen historia om hon som kom på hur världens miljökatastrofer ska lösas. men det som är svårast är att börja skriva på papperet. det är så tomt och det är så svårt hur man ska börja berättelsen. men det ska bli en bra berättelse. 
 

Kommentarer
Postat av: Typ Emilia, eller nån

Alltså detta Klara! Du är så bra.

2015-02-21 @ 22:19:40
URL: http://www.ingensdrottning.wordpress.com
Postat av: Moa kussen

Vad fint du tänker. Blir alltid lika impad!

2015-02-24 @ 08:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0