jag vill måla allt det gråa

08 dagar kvar till min sissta dag på badet, blev ett halvår där, inte helt fel göre gärna igen.
09 dagar kvar till valborg, planer hit och dit tror detta kan bli ett fett najje häng.
19 dagar kvar till Island, vet ej om jag kommer ta mig därifrån eller om jag kommer fastna i naturen där.
33 dagar kvar till London, jag och Matilda ska och besöka mest efterlängtade celeste, längtar. 
38 dagar kvar till Stockholm, ska jag beöka min bästa kusin moa.
41 dagar kvar till balkörning, bubblan är framme och redo för finkörning.
48 dagar kvar till sommarjobb på kyrkogården, att få plantera vackra varelser i jorden igen.
72 dagar kvar till bråvalla, musik, camping och bästa människor.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: moa

Vilka planer du har! Härligt 😄

2015-04-21 @ 19:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0