roten till allt ont är pengar

Resa till stockholm är bokad så jag äntligen får hänga lite med min äventyrliga kusin, krunegård ska jag också få hänga med i december och london resa är förhoppningsvis inte så långt ifrån att va bokad. Har allt annat än lite att längta till och allt blir så mycket enklare och bättre när man får ha saker att se framemot, inte för att jag har en tråkig vardag har hunnit med två bio, teater, konsert i kyrkan, julklapps shopping, fika med en grön hjälte, rockar vattengympa, skypar med en sjukt saknad cellepelle, myser i birjer med färskaste lp spelaren och tydligen än ståtlig spindel ser jag nu. Det är typ allt och det duger riktigt bra alltså.    
 
mitt sagoland börjar sakta med säkert ta form igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0