stressen äter upp dig, bubblar i din mage

äntligen är värmen här och jag återfår den där färgen på huden som gör mig mer levande. känner mig dock inte lika levande då detta är åttonde dagen med ögoninflammation och näsan framkallar fortfarande snor som om den slagit vad med mitt halsont som också vägrar ge upp. men nu orkar jag inte vika mig för dessa sjukliga fasoner. jag håller i våffelbjudning, plaskar i vattnet, är på ett riktigt najs utomhuskrök, upplever musik som tar sig in i min kropp och bara njuter av min tillvaro. går dock runt med en tjorvig hjärna som försöker komma fram till hur jag ska göra med min framtid och vilka val man ska göra men det går sådär, avundas den fina sommaren som äntligen slagit ut som en blomma istället.
 
  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0