du stör dig hårt på mig

idag har jag vaknat med fina evelyn vid min sida. vi har åkt in till bure hoppat på bussar (tredje gången gilt) som tillslut tog oss till umeå där vi (och resten av vår klass) fick gå på föredrag om kurser man kan gå där. MEN ALLTSÅ hittar inte något som jag känner att jag kan tänka mig gå. förutom att jag bestämt att OM jag nu ska plugga ska göra någon del utomlands (lol ska ba hitta något att gå först). men jag bläddrar högskoletidningarna som om inget annat. efter lovet ska jag ha någon sorts plan. JA. och imorn ska jag och min underbara klass flyga till huvudstaden för att besöka riksdagen! (och käka donken, pizzahut, burgerking, besöka urbandoutfitters, monki, beyondretro och gå på bio, uppleva annat än granar MEN mest dedär med riksdagen) och fasiken vad skönt det ska bli att få lämna skolmiljön, besöka stockholm och sedan gå på lov! tack och hej leverpastej!
(jag i burmoran)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0