klara och fjälltopsmysteriet

nu ska jag och min familj snart klämma ihop oss i lill toyan för att ta en lång tur ända till nallovardo. där ska vi fortsättas trängas i en husvagn och sedan va så oträngda som det går på ett fjäll. jag ska andas så mycket luft och stirra på utsikten så mycket som möjligt. underställ, mjukaste möjliga och de sissta filmerna laddas ner och jag är så fruktansvärt taggad nu. jag kommer hem på söndag då ska jag lägga mig i min nybäddade säng(har alltså städat mitt rum idag) och somna så djupt med massa ny fjäll luft i hjärnan. detta kommer bli bästa helgen på länge ända som jag saknar är Celeste som ju är min jibber kompiz i backeN. men det får bli en annan gång?
 

Kommentarer
Postat av: Celledude

Men jaaaaa så jävla mycket jaaa #jibber4life

2014-04-12 @ 08:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0