I wanna sniff glue because I cant get over you

är just hemkommen från btk där jag har ÄTIT (standard), klättrat på tak, kört bubbla, blivit skuggade, sett kärleksfilm, pratat och skrattat. alltså haft de så bra som man kan ha med dom bästa. just nu försöker jag skriva en sånhär "SOMMAREN 2013" lista för det ser så roligt ut att bocka av (hiiiihhi). detta är vad jag kommit framtill hitils:
• fara på alla koserter som finns som jag kan ta mig till
• flytta ut till birjerstugan
• springa 1mil (i en gång OMG I know)
• JOBBA (pengarna ska rulla in)
• paddla kanot
• Tälta
• roadtripa
• läsa en bok (var cirka ett år sen sisst)
• resa utomlands (106 dagar kvar!!!)
min sommar kan beskrivas bäst som alldelens alldelens UNDERBAR......
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0