livet före döden

kan ju säga att det nu bara är kjolen kvar som jag har att sälja. så om nån vill ha den är det bara att höra av sig! kännde att jag kanske borde lägga ut fler saker att sälja på bloggen då jag har så mycket jag inte använder och så var det faktiskt ganska roligt att å känna sig som en proffesionel affärskvinna! annars så har jag sett kristia antilla live OCH faktiskt sagt "hej" och "vad bra spelning" (OMG JAG VET!!! vadå fangirl??). för spelningen var verkligen jätte bra! gitarr och sång med folk man tycker om! HUR MYSIGT SOM HELST VAR DET! ja ja nu ska jag sluta tjata! har också köpt fyra cd skivor som jag kan visa och mer saker jag har gjort i veckan är nutellafirande med cellan samt övernattning, reseplanerande med samma person pluss eve och jessica, lp tittande med tre andra och nu komm jag nyss hem från amanda där jag sovde över. vad denna dag kommer bestå av vet jag inte än men tror jag ska ut till bubblan och drömma mig bort ett tag!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0