kärlek vid sissta ögonkastet

hallå kääära läsare!! fick som sagt en veckas jobb till vilket väl är bra men känner att snart vill jag vara HELT ledig. men idag känndes som en bra dag både för att det var mycket fint väder och för att jag kännde mej såhär:
smart eftersom jag sa värsta djupa meningen (som jag iförsej jag glömmt bort nu hehe) som jag sa som från ingenstans. blev nästan ett hallelujaha moment för mej!! jag som knappt kan prata utan att kråka eller glömma bort hälften av alla orden.
 
stark för att jag vet faktiskt inte men har inte kännt mej så jätte trött brukar vanligtvis gå omkring som en zombi hela dagarna på jobbet. inte bra. nä idag är en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Moa

Hahhaha så jävla skön du är!! :D

2012-07-21 @ 14:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0