jag och mej


sakere ni inte visste om mej (kanske)

1 jag har aldrig sovit längre än ett.

2 när jag ska somna så ser man nästinte mej. förklaring: jag ligger helt inlindad i täcket och  gör ett litet "hål" vid ansiktet som jag kan andas ur och titta ut ur.

3 jag har inga högklackat. kan ej gå i sånna.

4 om man tittar ner i mina godispåsar så består oftast 70% av godisarna av lakrits.

5 min garderob består mest av t-shirtar och jeans.
 
6 jag är ingen djur människa. vi har en katt och NEJ vi är inte bästisar.

7 att hitta kladdkaka från gårdagen är min största LYCKA 

8 för några år sen så var mina hörntänder som vampyr tänder. alltså dom var högre upp än dom övriga tänderna och dom "pekade" utåt hahahah

9 jag har en stor förmåga att tappa bort saker och glömma bort saker och ingen vanlig sån glömmer ivarje fall någonting per dag. kommer nog från pappa han är precis som jag i det här om inte värre:$ 
 
10jaha vad ska man sluta listan med då?!? jo jag hittar nästan alltid saker på rea!!


Kommentarer
Postat av: mOSAN

söööta unge hahah :D

2011-12-08 @ 11:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0