har längtat att ha nått att längta till

  
  
  

jag detta år^^
måste ändå säga (skriva hehe) att det här året ha varit ganska lyckat. början var som alla andra år hände inte så mycket men den var ändå bra. skolavslutningen kom och jag var så glad och förväntansfull för sommarlovet men samtidigt ledrsen att lämna min klass. sommalovet va väl nästan högpunkten på hela året. då va man fri och lycklig. skolan började och jag var nervös/glad/förväntansfull/skoltrött. började gå teknik men min hjärna hängde inte med i deras tempo. så jag bytte till media. media var helt i lagom takt för hjärnan min och trivdes bättre. kännde att jag passade in perfekt i media klassen. sen har det bara rullat på i räser fart. och jag är nöjd med detta året!!

imorgon kommer kusinerna från stockhollm hit. kommer nog bli underbart bra!


Kommentarer
Postat av: Emma

så gullig!

2011-12-31 @ 15:11:58
URL: http://eanderssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0