Lights Will guid you home

 
 

När hjärnan tycker att man har för tråkig vardag drömmer den att jag och några kompisar ska flytta till Gotland, att jag råkar tappa bort pappas bil på en stor bilparkering, att jag och ett team äventyrare råkar landa med vårt rymdskepp i ett gigantisk hund gap (alternativt att vi har blivit mini små) och det kommer fladdermöss ur djupet i gapet. Eller ba att pappa käftar imot en farlig diktator i frågan om Melodifestivalen och valfriheten Att man ska få rösta på vilken man vill och väljer att ge mig straffet istället för att själv ta det.

FATTARNI i vilken förvirring jag vaknar med varje morgon?!? Ba vaaaad händer? Och det kan va så mycket sjukare saker än exemplen ovan! Någon med pengar är välkommen att sponsra med pengar så ska ni få se den sjukaste filmen nånsin "based on a true wierdos fucked up dreams".

För nu jobbar jag bara, pengar in och inte så mycket pengar ut. För det är såhär att nu är ju större delen av mina friendos är utanför min "jag ska ba tanka bilen sen kommer jag"-krets! London, Växjö, Australien, Sundsvall, Stockholm ja typ så! Att förstå att vänskap är det största i livet är så värdefullt. Man kan försöka jobba bort dagarna men saknaden kommer alltid ikapp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0