du svarar inte men håller med, på spelad ödmjukhet

sommarnätterna är fylda med kvällsprat, bilbingo, pool party, gittarmusik, bilkörning och kojhäng. på sommardagarna häng jag mest på kyrkogården där det frodas som aldrig förr, vi åker och doppar oss på lunchen och på helgen stekar jag på stranden med en evelyn och med nån lovisa, celeste eller en amanda. njuter av varenda solnedgång, utsikt på blomster och min natur är fagrast av alla det är som att alla färger har blivit starkare. på fredag återförenas jag med min underbaraste klass och vi ska ge våra adjötårar till Olle som lämnar oss för Canada buhuu dock får jag träffa Kaj som jag ej sett på ett långt tag. vilket blir najs! godbajs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0