mitt år 2013

jag började som aldrig på någon "mitt år" inlägg har som haft fullt upp me Iphone köpande, mellandagsrea, burträsk, spark på sjö och bowling jajja busy women lol I know. så därför får de bli en sånhär:

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

jaduu besökte krogen minsan, och gick och blev med körkort också!

fick äntligen sätte mig bakom ratten på denna ögonsten!

Har du några nyårslöften?

haha, få lite muskler på mina spinkiga ben och armar fast sånt där håller ändå bara till en vecka efter..

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

inte det, inte!

Vilka länder besökte du?

finland blev väl ganska välbesökt i somras av någon anledning. sen har jag ju besökt turkiet med mina fina brudar vilket var hur underbart roligt som hellst! längtar till återbesöket runt studenten. wiooo

Vilka datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

HA! jag och datum...

Största misstaget?

usch blä sånt skriver jag inte om!

Bästa köpet?

nu har jag funderat en lång stund, har jag ens köpt något vettigt i år XD eller jo turkiet resan och kanske hellström biljetten förästen!

helt klart en av höjdpunkterna i år!

Vad spenderade du mest pengar på?

bensin, mat och dricka helt klart! eller de jag la mest pengar på en och samma gång var utlandsresan! 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

jaaa mina underbara fisar allt vi gjort och hittat på, utlandsresan självklart sen skulle jag säga sommarens utflytt till birjerstugan var riktigt trevligt. BUBBLAN! åh finns så mycket som gjort en glad i år! 

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

har varit glad cirka jämt skulle jag säga. varit ett sjukt bra år alltså!

 
 

Blev du kär i år?

kärlek är såntdär hokuspokus som jag inte förstår, lol men nej de har jag icket! skulle väl va i bilen isånnafall.

Favoritprogram på TV?

gillar de mesta på discovery (tönt I know), annars har jag sett mycket på big bang<3, HIMYM, vänner. så mycket bättre gillar jag också!

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

heheh jag hade hemma fest vilket var skitkul! bjöd mina bästa kompisar endast typ och då är det ju givet att de blir ett najs krök då. kom ihåg att jag fick massa Justin Bieber grejer (TACK tjejor loveu..), kladdkaksbok<3, tårta som åts upp på ca 3 sec sen la jag upp helvette tre insta där jag såg ut som en tragisk p12 så de åkte bort fort dan efter..

fast när jag tänker efter så var ju inte detta på min födelsedag för då hade jag magsjuka...

Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre?

men ja finns det säkert men inget stort sådär som jag kan komma på nu!

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

har väl försökt se någerlunda acceptabel ut i civilisationen. 

 
Vem saknade du?

en av de finaste människorna jag någonsin lärt känna. så snäll, rättvis och helt tom på skitsnak! saknar dig fina klasskompis!

Den bästa nya personen du träffade?

känns som jag träffat mycke nya människor under detta året och lärt känna dom jag redan kännde bättre!


Kommentarer
Postat av: Pär

2010:-)

2014-01-01 @ 16:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0