It´s not the fall that hurts, It´s when you hit the ground

Har just sett sissta robinson avsnittet och jag tycker det var väldigt orättvist. Deltagarna från "förr" fick ge tyngder på dom återstående deltagarna, vart jag sur att dom gjorde som dom gjorde och inte alls tänkte på vilka som redan hadde fördelar t.ex. styrka. En tjej är redan i underläge men sen så måste hon få mest vikt ändå! hahah det här kanske inte va så intressant men vart lite tvär sur.
hadde borstade just tänderna innan kortet vilket förklarar mitt fantasktiskt vita leende. fiskbensfläta hadde jag idag. gillar det.
Va och gymma+simma efter skolan så jag är trött och slut men mycket stolt.
så ja lovisa, du har nog rätt med det där om att jag är stor och stark! musklerna växer för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Moa

Måste säg att du har imponerande vita tänder! ;D hahaah



åå fiskbensfläta <3

2011-11-10 @ 23:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0