dont you know

hej hallå!! nu är det kallt ute och jag har börjat köra volvon. den är fin och blå och jag sladade första sladden idag. Den tar mig till badet, till krysset och till ungdomsgården där jag jobbar vilket jag mest gör. jag tränar, jobbar, lyssnar på musik och gråter avundsjuk tårar till australien gänget som verkar ha så himla kul och jag gråter saknar tårar efter alla vänner som är alldelens för långt bort från mig. inga kaffetårar dock, sånt smakar inge gott. men den 26 smäller det mitt i denna dimma av jobb och jobb för då ska jag på egna äventyr med min kompanjon moa. australien (!!!!) känslan över detta: cp-glad, förväntansfull, nervös, oro, längtan, ångest, så-jävla-taggad 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0