just a cloud awey

ackack jag är också besviken att jag inte nämde dig i min årsresume. Simon fanns också med detta år såklart, fått övernatta i så kallade fyllesällen som han så fint fixade till mig, vi har hängt i badkar på krök, du blev ihop med min finaste celleste och besökt både stads och trästocks tillsammans gjorde vi med vilket slutade bättre och sämre för mig. Och de hade vari najsigare om vi stannat på ert underbara krök ett tag längre jaaa ångrar mig hoppas det går att förlåtas? jaamen nu är årsresumen komplett!! fan va skönt nu lämnar jag 2013 och försöker komma ihåg att skriva 2014 i alla nya skolböcker! väntar på cellan lovisa och evster för bastuulök och monopol fight! aweey
topp 10 bästa bilderna från 2013!
 

Kommentarer
Postat av: Simon!

Nu känns allt mycket bättre! Tack:')

2014-01-05 @ 17:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0