great escape

idag har det varit sol, jag har varit töntigt duktig med matte och ätit ica sallad i ollans (extremt fjuttigt lilla) lägga. har fått ordning på resan som nu kommer gå fyra dagar senare än bestämt datum och kommer kosta lite mer som blev mycket mer än vad den skulle kosta. har desutom (obs nu är det fordons klara som talar) lämnat tillbaks framrutan som var fel och köpt en som ska vara rätt. rutan med allt annat som jag köpt till bilen kommer kosta massa pengar som jag inte vill lägga ut. men vafan måst skämma bort bubblan lite! får helt enkelt leva på bröd och vatN.nu ska jag minsan springa tio varv runt jorden bara jag hittar styrkan! (JAG HAR NU STYRKAN)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0