it’s all so clear to me now

imorgon fyller tjejen som jag första skoldagen blygt frågade "visst är det du som är celeste?" vuxen. om jag vetat då hur fantastisk denna person är hade jag varit 0% nervös inför att träffa klassen (som jag kom senare in i) för det inte fanns något att vara nervös för. från då till nu har det inte varit en lugn stund. vi har hittat på äventyr, skrattat och pratat i massor. jag skulle inte skrattat hälften av alla mina skratt sen ettan om vi inte kännt varandra. jag har helt enkelt fått en vän för livet! och jag är så tacksam över det celeste du är bäst och imorn även 18! och för er som inte vet hur denna gudinna ser ut så har jag några utsökta bilder! jag gillar dig mitt tap♥

 

Kommentarer
Postat av: Cellepelle

Hahaha åh, älskar dig din lilla kladdfis❤

2013-06-07 @ 10:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0