steal from the rich and give to the poor

har tänkt (tjäna lite pengar) sälja lite kläder jag inte använder så jag lägger upp bilder, storlekar och pris! (jag är inte så svår övertalad om pris). bara skriva kommentar om det är någor ni vill ha eller undrar! 
 
 
transperant linne med lite längre "bak", dragkedja längs hela ryggen och stora armhål.
aldrig använd. köpt på carlings. storlek S. pris 30:-
 
 
 
stickad längärmad (någor uringad) tröja mot det orange bruna hållet.
använd få gånger. köpt på Carlings. storlek  L. pris 30:-
 
 
svart klänning med siden "band" kring midjan, finns medföljande axelband annars är det silikon längst upp på klänningen som gör att den sitter kvar.
absolut aldrig använd. köpt på bikbok. storlek S.orginalpris 300:- pris nu 60:-
 
 
blommig kjol med smal midja och "fluffig" kjol. tyvär fattas en knapp på baksidan men
den håller sig uppe endå enligt mig. 
använd några gånger. köpt på hm. storlek 36( enligt mig 34). pris 30:-
 
 
 

Kommentarer
Postat av: frida

Hejsan!! Hur lång är den bruna tröjan??:)

Svar: den är något kort men räcker över magen! men den blir ju inte direkt "pösig" om du förstår! förslag att kanske ha en skjorta under eller något! ;)
Klara

2013-02-04 @ 19:24:33
URL: http://fotoalbum.blogg.se
Postat av: Josefine

Åh klänningen var asfin! Vad äre för storlek? :)

Svar: storlek S! men den är inte sååå tajt tycker jag skulle säkert passa på dig!! ska jag ta med den imorn?
Klara

2013-02-04 @ 19:41:59
URL: http://www.killedbill.blogg.se
Postat av: frida

Hejsan!! Hur lång är den bruna tröjan??:)

2013-02-04 @ 19:43:33
URL: http://fotoalbum.blogg.se
Postat av: linda

ååh är det översta linnet redan sålt? är väldigt intresserad av det:)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0