+++

Om det inte finns underbar Musik i himlen vill jag inte dö
Om det inte finns lakrits i himlen vill jag inte dö
Om det inte finns mysiga kläder i himlen vill jag inte dö
Om det inte finns how I meet your mother i himlen vill jag inte dö
Om det inte finns kinder maxi i himlen vill jag inte dö
Om det inte finns moln att hoppa mellan i himlen vill jag inte dö
Om det inte finns potatisgratäng i himlen vill jag inte dö
Om det inte finns skräpmat i himlen vill jag inte dö
Om det inte finns trevliga människor i himmlen vill jag inte dö
Om det inte finns påhittade sagofigurer i himlen vill jag inte dö
Om det inte finns barnfilmer i himlen vill jag inte dö
Om det inte finns bruna ben i himlen vill jag inte dö
Om det inte finns BJ i himlen vill jag inte dö
Om det inte finns människor man kan lita på i himlen vill jag inte dö
Om det inte finns sandstränder i himlen vill jag inte dö
Om det inte finns sena sommarkvällar i himlen vill jag inte dö
Om det inte finns syskon att reta i himlen vill jag inte dö
Om det inte finns fantasy böker i himlen vill jag inte dö
Om det inte finns intressanta mäniskor att lära känna i himlen vill jag inte dö
Om det inte finns t-shirts med snygga tryck i himlen vill jag inte dö
Om det inte finns kärlek i himlen vill jag inte dö


Kommentarer
Postat av: Frida

Men du behöver inte oroa dig för hur himlen kommer vara, du kommer ju lätt hamna i helvetet ;) hehe

2012-03-17 @ 17:51:19
Postat av: amanda lindgren

Nej, bara plattat håret :P

2012-03-18 @ 21:47:49
URL: http://amandasssss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0