Uppäten av en mage

hade en konstig dröm inatt.

drömmde i natt att jag Ron och Hermoine var på hemligt uppdrag av Dumbeldor i London. ingen aning vad uppdraget var men det var super viktigt. ivarjefall så går vi in på ett jättestort bibliotek och i samma stund som vi går in så vänder sej alla om mot oss och stirrar på oss. vi springer därifrån men dom springer efter. vi kommer ut på en stor motorväg där all trafik har stannat och folk från alla möjliga håll hänger på och springer efter oss. sen så går det jätte segt för mej (ni vet när man ska springa i drömmar och man inte kommer nån vart) och en kvinna kommer ikapp mej. kvinnan slänger av sej tröjan och till min förvåning så har hon en jättestor mun mitt på magen. hennes mage slukar mej i en bit men det gör inte alls ont. när jag kommer ner i magen så träffar jag två andra människor också. Serious Snape är den ena och han ser inte alls nöjd ut.
tror den andra är en bebis . bebisen börjar skrika och jag vaknar. 

  

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahaha

2012-03-21 @ 07:02:43
Postat av: Emma

Haha konstig dröm:]

2012-03-21 @ 09:01:51
URL: http://eanderssonnn.blogg.se/
Postat av: moa

hahahahah XD

2012-03-21 @ 20:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0