det är så jag säger det

för ett år sen var jag förvirrad och förtvivlad. jag hade just börjat teknik och jag kännde mej osmartare än någonsin. jag övertalade mej att det bara skulle kännas så i början. dagarna gick och blev till en vecka eller två. det känndes bättre men hjärnan hängde fortfarande inte med som den borde. hur ska jag orka det här i tre år tänkte jag om och om i huvudet. jag gick till syon och fick reda på vilka linjer som hade platser kvar. media. hmm.....alltså media. då måste man ju va teknisk. jag kan ju knappt med en mikrovågsugn. aja kan ju inte var värre en en timmes matte varje dag och så bestämmde jag mej för att prova på media och idag är jag gladare än någonsin. går bästa linjen och har bästa klasskompisarna. kunde inte ha blivit bättre lixom!!
 
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0