änglar finns bara i snön

hallå har ju inte skrivit nånting om kent trippen till sundsvall med celleste och lovisa (mina underbart störande barn) och emilia (som vi träffade där). vet inte varför jag inte skrivit nånting om de än kanske för känslan när kent sjöng ens favorit låtar är obeskrivlig. vi stog där mitt i regnet med konfettin dinglande ner från scenen. sjöng oss hesa och lyckliga. måste bli ett av favorit minnerna i sommar att få stå där med två underbara personer och få känna sej så glad och lycklig. det kommer jag leva på mycket länge. sen var själva resan i sig själv också väldigt rolig såklart vad annars om man är med så fina människor. detta måste göras om helt klart.
  
 en av dom bästa live låtarna tycker jag! 

Kommentarer
Postat av: emilia

Nästa sommar ser vi alla deras spelningar!!

2012-08-07 @ 22:56:24
Postat av: CELESTE**** for fucks sake klaris...

ååh klaris3<3<3<3<33<3

2012-08-07 @ 23:25:35
Postat av: Lovisa

Åh bajsen<3<3

2012-08-08 @ 21:23:40
URL: http://Lovisabv.blogg.se
Postat av: Emma

ÅH SHIT, ofantligt asbra låt, så himla avundjsuk på alla som sett kent.. ska också någongång!

2012-08-26 @ 16:59:24
URL: http://emmaaskerkling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0