army of dreamers

Idag har jag och min fru Frida gått på stan. måste ha varit ca. hundra år sen sisst. Köpte inte så mycket men en tshirt från HM följde med hem. åt på subway gjorde vi också. Ikväll kommer några classmates hit det blir nog trevligt! förutom att vi tydlingen bara ska se skräckisar hmmm. Tycker jag kan få klämma in en barn film mitt i nån skräckis så det inte blir lika läskigt. åhhh skräckisar är ju bara jobbigt att se. usch.
här har ni mina favvis barnfilmer för tillfälet↓
skattkamarön♥
dumma mej♥
hitta nemo♥
lejonkungen♥
Peter pan♥

Kommentarer
Postat av: MOa

Dumma mig är så jävulusiskt bra! "ooo my goood is soo fluffy i´m going to die" hahahaha



och hitta nemo!! behöver jag säga nått...



du har banne mig bra smak



OCH stakars dig, fyy för skräkisar!!

2011-11-12 @ 16:36:05
URL: http://hairlig.blogg.se/
Postat av: amanda lindgren

JAG SKA GIFTA MIG MED JEREMY SUMPTER/PETER PAN!!!!!!<3<3<3<3<3

2011-11-13 @ 01:41:54
URL: http://amandasssss.blogg.se/
Postat av: Your wife

Peter Pan är ren kärlek... ren kärlek <3

2011-11-15 @ 20:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0