mitt år

nyårslista med lite bilder.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Fyllt 17. sagt adjö till högstadiet och hejhej till gymnasiet. sommar jobbat.

hejdå nian.


hej ettan.

Har du några nyårslöften?
haha vi får se.... sånt brukar ju ändå aldrig hålla.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej och det är jag glad för, vännerna jag har är väl ungefär samma ålder
som mej och då är man för ung för barn. oftast iallafall.

Vilka länder besökte du?
Cypern på sim träningsläger. (oj så stolt jag känner mej när jag skriver träningsläger hihi är nu
inte alls tränad) det var en jobbig och mycket rolig resa!!






 

Vilka datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
jag och datum......

Största misstaget?
brukar inte göra några stora misstag på grund av att jag övertänker saker inann jag gör dom
och det kanske är det största misstaget. Att bara göra saker utan att tänka ibland.

Bästa köpet?
kanske min ryggsäck.....den är riktigt skön.

Vad spenderade du mest pengar på?
mat, godis och kläder skulle jag tro.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
vet inte riktigt men människor runtom mej. sommaren. glass och annat gott.

 



Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
tror gladare, eller ungeför som förut.


Blev du kär i år?
nej inte direkt.

Favoritprogram på TV?
how I meet your mother, erik och mackan, big bang theory, terra nova, my life as liz, all världens reklam m.m

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
fyller ju år i januari så kommer inte ihåg exakt men jag blev väl firad får jag hoppas.

Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre?
nej, jag tror faktiskt inte det!

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
jeans, skorta, tshirt. enkelt och skönt ska det va!!

Vem saknade du?
alla från min gammla klass. mer eller mindre iallafall.



Den bästa nya personen du träffade?
DOM bästa skulle jag säga är mina nya klasskompisar. åhhh vad jag
saknar er redan efter inte äns en veckas lov.



Kommentarer
Postat av: Tilda

diggar Cypern bilderna;)

2011-12-28 @ 21:56:32
URL: http://soderstromtilda.blogg.se/
Postat av: celeste

du fyllde rent 17 klara?;););)

2011-12-28 @ 22:45:15
URL: http://celestes.devote.se/
Postat av: jenny

ligger du ett år efter oss andra eller? det är väl ändå 2011:$???

2011-12-29 @ 16:27:00
URL: http://jennyskoja.blogg.se/
Postat av: adina

åhhh klara har du den dära bilden på alla oss tjejer i större format!?:$ alltså den där när jag står och sträcker ut armarna haha:$ tänkte om du skulle kunna skicka den bilden isåfall!

2012-01-14 @ 19:33:03
URL: http://adinawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0