fix you

lördag idag för er som inte visste det:) härligt! funderar på att städa undan mina stora klädhögar i mitt rum så att man faktiskt kan se golvet. skulle va bra men det är så tråkigt så jag gissar att jag gör nått annat. kanske slår in lite julklappar. oj de kändes ju hundra gånger roligare så hmmmm få se nu. svårt val det här??? golvet får vara täckt med kläder et tag till. 
har alltid haft obegränsad tid på spotify fast att jag inte har haft nått prenium eller nått och nu helt plötsligt är min tid slut:O VA?!?! varför?!?! ge tbx mitt gammla spotify du som tog det!!



så därför lyssnar jag på coldplays "nya" album♥

Kommentarer
Postat av: Moa

hahahha <3 känner igen det där! :D

2011-12-10 @ 14:17:20
URL: http://hairlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0